Frage Word: Nummerierung
Autor wątku: ibz
ibz  Identity Verified
Local time: 11:59
Członek ProZ.com
od 2007

angielski > niemiecki
+ ...
Apr 21

Hallo zusammen
Word treibt mich mal wieder zum Wahnsinn!
Ich korrigiere einen Text mit mehreren Kapiteln und Unterkapiteln, die nicht richtig nummeriert sind.
Ich habe nun versucht, den Titeln das richtige Format zuzuweisen (Überschrift 1, 2, 3 usw.) und über die Option «Liste mit mehreren Ebenen» eine korrekte Nummerierung hinzubekommen, aber Word will einfach nicht so, wie ich will.
Unterkapitel 2.1 wird stur mit 1.2 nummeriert. Das müsste doch automatisch laufen ...!
Hat mir jemand einen Tipp?
Herzlichen Dank!!

Direct link Reply with quote

ibz  Identity Verified
Local time: 11:59
Członek ProZ.com
od 2007

angielski > niemiecki
+ ...
NOWY TEMAT
Hat sich erledigt ... Apr 22

Falls jemand noch nach der Antwort auf das Rätsel sucht: Hat sich erledigt!

Direct link Reply with quote

Do tego forum nie został przydzielony moderator.
W celu zgłoszenia naruszenia zasad forum lub zasięgnięcia pomocy, proszę kontaktować się z personelem portalu »

Frage Word: Nummerierung

Advanced search

Across v6.3
Translation Toolkit and Sales Potential under One Roof

Apart from features that enable you to translate more efficiently, the new Across Translator Edition v6.3 comprises your crossMarket membership. The new online network for Across users assists you in exploring new sales potential and generating revenue.

More info »
PDF Translation - the Easy Way
TransPDF converts your PDFs to XLIFF ready for professional translation.

TransPDF converts your PDFs to XLIFF ready for professional translation. It also puts your translations back into the PDF to make new PDFs. Quicker and more accurate than hand-editing PDF. Includes free use of Infix PDF Editor with your translated PDFs.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Szukaj terminu
  • Praca
  • Forum
  • Multiple search