Tarifes de traduccio
Thread poster: Angel Llacuna
Angel Llacuna
Angel Llacuna  Identity Verified
Spain
Local time: 09:58
English to Spanish
Mar 30, 2009

¿ quina es la tarifa promedi que un traductor autonom a Catalunya
aplica a las sevas traduccions angles > castella dins del ambit
de la Informatica ?


 
Mervyn Henderson (X)
Mervyn Henderson (X)  Identity Verified
Spain
Local time: 09:58
Spanish to English
+ ...
Tot ... Mar 30, 2009

... el que puguis

 
John Cutler
John Cutler  Identity Verified
Spain
Local time: 09:58
Spanish to English
+ ...
+ o - Mar 31, 2009

Per la meva experiència, he vist que les tarifes a Barcelona són més altes que les de Girona (on visc jo).

Si és un client directe, pots cobrar des de 0.065 fins a 0.12 euros per paraula. Si treballes per a una agència seria menys, normalment ofereixen entre 0.05 i 0.06 al traductor autònom. Obviament, podries intentar negociar una tarifa més alta d’una agència, però hauràs de mostrar que ho valguis.

Em sem
... See more
Per la meva experiència, he vist que les tarifes a Barcelona són més altes que les de Girona (on visc jo).

Si és un client directe, pots cobrar des de 0.065 fins a 0.12 euros per paraula. Si treballes per a una agència seria menys, normalment ofereixen entre 0.05 i 0.06 al traductor autònom. Obviament, podries intentar negociar una tarifa més alta d’una agència, però hauràs de mostrar que ho valguis.

Em sembla que les associacions com L’Aptic (www.atic.cc) tenen tarifes orientatives o podrien aconsellar-te.

Sort!
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Tarifes de traduccio






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »