Vekselkurser - til orientering
Thread poster: NetLynx
NetLynx
NetLynx  Identity Verified
Local time: 16:25
English to Danish
+ ...
Jul 1, 2013

Jeg iler med en opfordring til at kontrollere vekselkurser, efter at jeg i weekenden udregnede kursen på et tidligere modtaget beløb fra en 2012-faktura (sendt til et sydligt Euro-land, fakturabeløb i Euro).

Alle tidligere fakturaer af den art, også til dette firma, er kommet til min bank i Euro, men dette var vekslet i og sendt fra den sydlige bank som DKK - næsten 1000 kr mindre end en dansk veksling!

Jeg har selvfølgelig skrevet til oversætterbureauet for at f
... See more
Jeg iler med en opfordring til at kontrollere vekselkurser, efter at jeg i weekenden udregnede kursen på et tidligere modtaget beløb fra en 2012-faktura (sendt til et sydligt Euro-land, fakturabeløb i Euro).

Alle tidligere fakturaer af den art, også til dette firma, er kommet til min bank i Euro, men dette var vekslet i og sendt fra den sydlige bank som DKK - næsten 1000 kr mindre end en dansk veksling!

Jeg har selvfølgelig skrevet til oversætterbureauet for at få det til at rette fejlen og håber, det virker, ellers må jeg opspore banken på SWIFT-koden og true med offentliggørelse.

Dette viser, at der er grund til at kontrollere alle tal i vore regnskaber, bankoverførsler osv.


Venlig hilsen og god sommer!

Erik
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Vekselkurser - til orientering






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »