Hyperwallet - har I erfaringer med dette system?
Thread poster: Susanne Hemdorff
Susanne Hemdorff
Susanne Hemdorff  Identity Verified
Denmark
Local time: 03:59
Member (2006)
English to Danish
+ ...
Aug 29, 2018

En af mine (lejlighedsvise) kunder har indført Hyperwallet som betalingssystem, og der kræves kopi af pas/kørekort/nationalt ID. Det er jeg ikke så vild med at uploade ... Så: Er der nogen herinde, der har erfaring med systemet? Er det sikkert?

 
Anton Konashenok
Anton Konashenok  Identity Verified
Czech Republic
Local time: 03:59
French to English
+ ...
Du vil ikke tabe dine penge, men... Aug 29, 2018

Sikkerhedsmæssigt er Hyperwallet helt OK (bortset fra et eventuelt databrud), men jeg kan ikke lide dere transaktionspriser og valutakurser. Vigtig: du kan kun overføre penge fra Hyperwallet til din egen bankkonto, dvs. det samme navn som din konto hos Hyperwallet.

 
Susanne Hemdorff
Susanne Hemdorff  Identity Verified
Denmark
Local time: 03:59
Member (2006)
English to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
Dyrere end PayPal? Aug 29, 2018

Anton Konashenok wrote:

Sikkerhedsmæssigt er Hyperwallet helt OK (bortset fra et eventuelt databrud), men jeg kan ikke lide dere transaktionspriser og valutakurser. Vigtig: du kan kun overføre penge fra Hyperwallet til din egen bankkonto, dvs. det samme navn som din konto hos Hyperwallet.


Er det dyrere end PayPal - eller dyrere end betaling fra et EU-land? (I DK betaler jeg et bankgebyr på 20 DKK for at modtage penge fra EU-lande, når afsender og modtager deles om udgiften).


 
Anton Konashenok
Anton Konashenok  Identity Verified
Czech Republic
Local time: 03:59
French to English
+ ...
Priser Aug 30, 2018

Overførsel af USD fra Hyperwallet til en bankkonto i Danmark: 2%, min $10, max $30.
Overførsel af DKK fra Hyperwallet til en bankkonto i Danmark: $8 + noget tab på veksling.
Vekslingskurs: på DKK ved jeg ikke, men på CZK var den ca. 2% værre end i min bank.


 
Susanne Hemdorff
Susanne Hemdorff  Identity Verified
Denmark
Local time: 03:59
Member (2006)
English to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
Tak for svar, Anton Konashenok Aug 30, 2018

Så vil jeg tage mig sammen og sende dem kopi af mit pas eller andet, så jeg kan få mine penge. Og så dropper jeg nok kunden fremover ...

 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Hyperwallet - har I erfaringer med dette system?






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »