‘Lexicon Financieel Management’ (van J.A.M. Berkien): ooit van gehoord?
Thread poster: Michael Beijer
Michael Beijer
Michael Beijer  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 23:09
Member (2009)
Dutch to English
+ ...
Nov 15, 2017

Heeft iemand hier ervaring mee? Nooit van gehoord, maar kwam het onlangs tegen online. Ik heb JurLex, FELOnline, OGL, GWIT, enz, maar wil weten of deze het geld waard is.

info:

"Lexicon Financieel Management"
853 blz.
Vakmedianet | 1e druk, 2011
Auteur: J.A.M. Berkien (website @ https://www.berkien.com )
ISBN-13 9789013072358
ISBN-10 9013072356

... See more
Heeft iemand hier ervaring mee? Nooit van gehoord, maar kwam het onlangs tegen online. Ik heb JurLex, FELOnline, OGL, GWIT, enz, maar wil weten of deze het geld waard is.

info:

"Lexicon Financieel Management"
853 blz.
Vakmedianet | 1e druk, 2011
Auteur: J.A.M. Berkien (website @ https://www.berkien.com )
ISBN-13 9789013072358
ISBN-10 9013072356

"Lexicon Financieel Management
The Lexicon contains more then 70,000 terms in English-Dutch and more then 40,000 terms in Dutch-English. It covers financial management and accounting."

@ http://www.acolada.de/xist4c/web/Lexicon-Financieel-Management--English-Dutch--Download_id_4072__dId_31060_.htm

see also:

"Omschrijving
Lexicon Financieel Management is het enige volledige woordenboek voor financials. Nu ook als online en download versie beschikbaar. Compleet: E/N én N/E. Met vertalingen, schrijfwijze, omschrijvingen, betekenissen en verklaringen.

Als financiële professional heeft u vaak te maken met het opstellen of lezen van Engelstalige correspondentie, rapporten, jaarrekeningen, vakliteratuur en andere financieel-administratieve stukken. En misschien voert u ook regelmatig gesprekken met buitenlandse collega’s of relaties. Vanzelfsprekend wilt u hierbij zeker weten dat u de financiële termen goed gebruikt, begrijpt en interpreteert. Lexicon Financieel Management biedt u deze zekerheid.

Lexicon Financieel Management:

Het enige volledige woordenboek voor financials; van administrateur en controller tot CFO, van accountants en bedrijfsjuristen tot fiscalisten
Vertalingen, betekenissen, schrijfwijze, synoniemen, verklaringen Engels én Amerikaans, gerelateerde termen en woordcombinaties
Verkrijgbaar als boek, online applicatie en download versie
Nu E/N én N/E
Lexicon is hiermee hét onmisbare hulpmiddel voor elke (toekomstige) financiële professional die regelmatig in aanraking komt met de Angelsaksische terminologie, en die in zakelijke contacten de juiste Engelse financiële termen gebruikt. En deze ook goed begrijpt en interpreteert.

Lexicon Financieel Management biedt u zekerheid!" (https://www.vakmedianetshop.nl/cm-web/boeken/lexicon-financieel-management )

1001004011315561

Michael
Collapse


 
Anne Lee
Anne Lee  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 23:09
Member (2003)
Dutch to English
+ ...
Goede ervaring jaren geleden, maar nu misschien overbodig Nov 15, 2017

Dat boek heb ik me tenminste acht jaar geleden of langer aangeschaft. Er zat ook een CD-rom bij maar die werkte niet op mijn laatste computer. Het woordenboek was een poos geleden wel nuttig. Ik weet niet zeker of dat boek nu nog de moeite waard is omdat er zoveel meer woordenschat online beschikbaar is. Ik kan me eerlijk gezegd de laatste keer niet herinneren wanneer ik het boek nog van de plank gehaald heb. Ik werk nu weg van huis maar zal deze post tijdens het weekend aanvullen met de versie ... See more
Dat boek heb ik me tenminste acht jaar geleden of langer aangeschaft. Er zat ook een CD-rom bij maar die werkte niet op mijn laatste computer. Het woordenboek was een poos geleden wel nuttig. Ik weet niet zeker of dat boek nu nog de moeite waard is omdat er zoveel meer woordenschat online beschikbaar is. Ik kan me eerlijk gezegd de laatste keer niet herinneren wanneer ik het boek nog van de plank gehaald heb. Ik werk nu weg van huis maar zal deze post tijdens het weekend aanvullen met de versie die ik kocht.Collapse


 
Michael Beijer
Michael Beijer  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 23:09
Member (2009)
Dutch to English
+ ...
TOPIC STARTER
bedankt Anne! Nov 15, 2017

Hij kost nu maar zo'n €100 voor de download versie (nlen), dus ik denk dat ik maar een gokje waag.

Michael


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


‘Lexicon Financieel Management’ (van J.A.M. Berkien): ooit van gehoord?






Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »