Neuhaus Gunther heeft Translation Quote.docx met je gedeeld (scam????)
Thread poster: Robert Rietvelt
Robert Rietvelt
Robert Rietvelt  Identity Verified
Local time: 07:04
Member (2006)
Spanish to Dutch
+ ...
Mar 14, 2019

Vandaag ontving ik dit bericht:


Hallo Robert,

Neuhaus Gunther ([email protected]) nodigt je uit om het bestand Translation Quote.docx te bekijken op Dropbox.

Bestand weergeven

Veel plezier,
Team Dropbox

Neuhaus en anderen kunnen zien wanneer je dit bestand bekijkt. Dit is mogelijk ook het geval bij andere bestanden die met je worden gedeeld via Dropbox. Meer informatie vind je in ons helpcentrum.

... See more
Vandaag ontving ik dit bericht:


Hallo Robert,

Neuhaus Gunther ([email protected]) nodigt je uit om het bestand Translation Quote.docx te bekijken op Dropbox.

Bestand weergeven

Veel plezier,
Team Dropbox

Neuhaus en anderen kunnen zien wanneer je dit bestand bekijkt. Dit is mogelijk ook het geval bij andere bestanden die met je worden gedeeld via Dropbox. Meer informatie vind je in ons helpcentrum.


Ik heb nergens om gevraagd, geen flauw idee wie Neuhaus Gunther is en die hotmail bevalt mij ook niet. Een nieuwe manier van scammen?
Collapse


 
Jan Willem van Dormolen (X)
Jan Willem van Dormolen (X)  Identity Verified
Netherlands
Local time: 07:04
English to Dutch
+ ...
Virus? Mar 14, 2019

Meest waarschijnlijk: het .docx-bestand bevat een virus. Een hotmail-adres is ook al verdacht. Ik zou het bericht verwijderen zonder ook maar op te reageren. Als het wél een fatsoenlijk bureau is, dan moet dat eerst maar eens leren om op *professionele* manier leveranciers te werven.

writeaway
Elke Adams
 
Frits Ens
Frits Ens
Netherlands
Local time: 07:04
Member (2006)
English to Dutch
+ ...
hmm Mar 14, 2019

ik zou zeggen, delete and continue working.

writeaway
Matthijs Frankena
 
Matthijs Frankena
Matthijs Frankena  Identity Verified
Netherlands
Local time: 07:04
Member (2008)
English to Dutch
+ ...
Gunther Neuhaus zit meer in het voetballen … Mar 14, 2019

… volgens deze pagina's:

http://www.rayleague.com/agent/159476/details

https://forum.soccermanager.com/topic/122434-upcoming-football-trial-in-england/

Zelfde e-mailadres. Komt nog steeds onprofessioneel over. Ka
... See more
… volgens deze pagina's:

http://www.rayleague.com/agent/159476/details

https://forum.soccermanager.com/topic/122434-upcoming-football-trial-in-england/

Zelfde e-mailadres. Komt nog steeds onprofessioneel over. Kan zijn dat de heer Neuhaus daadwerkelijk iets wil laten vertalen, maar dat moet hij dan eerst maar eens op een professionele manier duidelijk maken.
Collapse


 
Liselotte1975
Liselotte1975
Netherlands
Local time: 07:04
Dutch to English
+ ...
hier al 3x Mar 14, 2019

2x Gunther Neuhaus en 1x Steven Smith met letterlijk dezelfde tekst.

 
Robert Rietvelt
Robert Rietvelt  Identity Verified
Local time: 07:04
Member (2006)
Spanish to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
Kortom....... Mar 15, 2019

Liselotte1975 wrote:

2x Gunther Neuhaus en 1x Steven Smith met letterlijk dezelfde tekst.


SCAM!!!!


 
Rafal Kwiatkowski
Rafal Kwiatkowski
United States
Member (2013)
English to Polish
+ ...
Gunther Neuhaus is branching out - I got his email today (25 March 2019) Mar 25, 2019

Robert Rietvelt wrote:

Vandaag ontving ik dit bericht:


Hallo Robert,

Neuhaus Gunther ([email protected]) nodigt je uit om het bestand Translation Quote.docx te bekijken op Dropbox.

Bestand weergeven

Veel plezier,
Team Dropbox

Neuhaus en anderen kunnen zien wanneer je dit bestand bekijkt. Dit is mogelijk ook het geval bij andere bestanden die met je worden gedeeld via Dropbox. Meer informatie vind je in ons helpcentrum.


Ik heb nergens om gevraagd, geen flauw idee wie Neuhaus Gunther is en die hotmail bevalt mij ook niet. Een nieuwe manier van scammen?


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Neuhaus Gunther heeft Translation Quote.docx met je gedeeld (scam????)






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »