Suomalaiset tekniikan alojen käännöstoimistot
Thread poster: AnttiP
AnttiP
AnttiP
China
Local time: 14:01
Finnish to English
+ ...
Oct 23, 2013

Hei, keneltä löytyisi kokemusta suomalaisista tekniikan aloihin erikoistuneista käännöstoimistoista?

Olen aloitteleva freelance-kääntäjä, jolla on kohtalaisesti kokemusta sähkötekniikan alalta. Olisi kiva jos teiltä kokeneemmilta konkareilta saisi suosituksia mistä firmoista kannattaa aluksi lähteä kyselemään hommia. Löytyykö myös Suomen ulkopuolelta varteenotettavia vaihtoehtoja kotimaan kielelle kääntämistä ajatellen?


 
Heinrich Pesch
Heinrich Pesch  Identity Verified
Finland
Local time: 08:01
Member (2003)
Finnish to German
+ ...
Ulkomailta löytyy Oct 23, 2013

Itse saan lähes kaikki työt Saksasta, Itävallasta ja Sveitsistä. Myös Virosta, Latviasta ja Tsekistä tulee usein kyselyitä, mutta olen heille liian kallis. Suomennoksia teetetään myös Intiassa ja Kiinassa, mm. Jos olet prozin jäsen tulet saamaan kontakteja ajan myötä, varo huonoja maksajia.

 
AnttiP
AnttiP
China
Local time: 14:01
Finnish to English
+ ...
TOPIC STARTER
kiitos vinkistä Oct 29, 2013

Heinrich Pesch wrote:

Itse saan lähes kaikki työt Saksasta, Itävallasta ja Sveitsistä. Myös Virosta, Latviasta ja Tsekistä tulee usein kyselyitä, mutta olen heille liian kallis. Suomennoksia teetetään myös Intiassa ja Kiinassa, mm. Jos olet prozin jäsen tulet saamaan kontakteja ajan myötä, varo huonoja maksajia.


Kiitoksia tästä. Näyttää tosiaan siltä että hakua on paras laajentaa Suomen ulkopuolelle. Itse oleskelen parasta aikaa Kiinassa, ja satunnaisia lokalisointikeikkoja onkin jo tullut vastaan. Tarkoituksena olisi pidemmällä tähtäimellä työskennellä myös Kiina-Suomi -kieliparin kanssa.


 
finnword1
finnword1
United States
Local time: 02:01
English to Finnish
+ ...
ei ole tullut vastaan Oct 30, 2013

Jos näin erikoistuneita käännöstoimistoja on joskus ollut, ovat ilmeisesti kuolleet nälkään.

 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Suomalaiset tekniikan alojen käännöstoimistot






Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »