certificat de traducator vs. licenta
Thread poster: Oana Deget
Oana Deget
Oana Deget
Local time: 11:41
English to Romanian
+ ...
Sep 11, 2003

salutari!
va multumesc pt. informatiile oferite de acest site. am si eu o nelamurire.
eu am de gand sa dau examen pt acordarea de certificat de traducator la Ministerul Culturii, cu care sa merg apoi la MJ pt a obtine autorizare. eu sunt studenta la Facultatea de Litere, sectia Traducere-Interpretare, dar sunt abia anul III, deci mai am ceva timp pana la licenta. Intrebarea mea este daca are rost sa dau acest examen acum, avand in vedere ca peste 2 ani iau licenta (sper). In plus, da
... See more
salutari!
va multumesc pt. informatiile oferite de acest site. am si eu o nelamurire.
eu am de gand sa dau examen pt acordarea de certificat de traducator la Ministerul Culturii, cu care sa merg apoi la MJ pt a obtine autorizare. eu sunt studenta la Facultatea de Litere, sectia Traducere-Interpretare, dar sunt abia anul III, deci mai am ceva timp pana la licenta. Intrebarea mea este daca are rost sa dau acest examen acum, avand in vedere ca peste 2 ani iau licenta (sper). In plus, daca il dau ce specializare mi-ati propune sa aleg pt a putea fi utila in GENERAL, nu numai pe un domeniu specific?
Si daca dau acum acest examen, dupa ce termin facultatea mai are rost sa merg la MJ pt o noua autorizatie??
Va multumesc anticipat si sper sa-mi oferiti solutii si la aceasta nelamurire.
Collapse


 
Andreea Ruthner
Andreea Ruthner
German to Romanian
+ ...
Nu cred ca are rost Sep 12, 2003

sa te duci sa dai acum examen, ptr ca peste un an, doi vei primi de la MJ autorizatia respectiva si fara examen. Pierzi doar niste bani acum, si apoi trebuie totusi sa primesti autorizatie si de la MJ ca sa poti lucra si cu notari.

 
Oana Popescu
Oana Popescu  Identity Verified
Romania
Local time: 11:41
English to Romanian
+ ...
Sugestii Sep 12, 2003

Salut!

Incerc sa-ti dau cateva lamuriri si sugestii: