Dicţionare pentru traducători
Thread poster: BlackPages
BlackPages
BlackPages
Local time: 19:57
English to Romanian
+ ...
Sep 22, 2011

Sunt şi eu studentă in anul 3 la Universitatea Bucureşti, la Limbi şi Literaturi Străine, şi doresc să-mi fac lucrarea de licenţa pe domeniul economic/juridic, având in vedere că vreau să urmez masterul de traduceri specializate.

Însă nu reuşesc să găsesc dicţionare bune. Ce am mai văzut eu prin librării mi s-a părut destul de slăbuţ, din moment ce eu ştiam mai bine de 80% din termenii prezentaţi (având in vedere ca nu sunt extraordinară pe aceste domenii,
... See more
Sunt şi eu studentă in anul 3 la Universitatea Bucureşti, la Limbi şi Literaturi Străine, şi doresc să-mi fac lucrarea de licenţa pe domeniul economic/juridic, având in vedere că vreau să urmez masterul de traduceri specializate.

Însă nu reuşesc să găsesc dicţionare bune. Ce am mai văzut eu prin librării mi s-a părut destul de slăbuţ, din moment ce eu ştiam mai bine de 80% din termenii prezentaţi (având in vedere ca nu sunt extraordinară pe aceste domenii, defapt oarecum novice, mi se părea normal să NU ştiu 80%, nu?).

Cam ce mi-aţi recomanda? Ştiu că există un topic dedicat noutăţilor editoriale, însă speram la ceva gata ‘testat’, ca să zic aşa. Preţul să spunem că nu ar fi o problemă mare(dar nici exagerat, de peste 2-3 milioane lei vechi), bune să fie, ori explicative/business/juridice, ori dicţionare obişnuite (cuvânt în limba x = cuvânt în limba y).

Limbile care mă interesează sunt franceza şi engleza. Mi-am întrebat şi profesorii, care m-au îndrumat spre internet/wikipedia. Eu însă prefer un dicţionar pe care să îl pot lua cu mine la nevoie. Evident, nu am primit nicio sugestie aici.

Mulţumesc anticipat.
Collapse


 
Diana Popa
Diana Popa
Romania
Local time: 19:57
English to Romanian
+ ...
glosare pe domeniul legislatiei europene Sep 24, 2011