Cum aș putea să lucrez ca freelancer în Germania?
Thread poster: Mmeropi
Mmeropi
Mmeropi
Local time: 00:32
English to Romanian
+ ...
Mar 5, 2013

Buna ziua/seara, va scriu in scopul de a obtine cateva lamuri/sfaturi. Momentan sunt intr-o situatie destul de confuza pe care o sa incerc sa o explic cat de cat.
Lucrez de doi ani ca redactor de carte in cadrul unei edituri pentru care mai si traduc din engleza in romana (in general literatura, insa am tradus si carti parascolare sau practice) pe langa munca de redactor. Sunt absolventa de engleza/rusa la UniBuc, in cateva luni urmeaza sa termin si masteratul (studii britanice). Experient
... See more
Buna ziua/seara, va scriu in scopul de a obtine cateva lamuri/sfaturi. Momentan sunt intr-o situatie destul de confuza pe care o sa incerc sa o explic cat de cat.
Lucrez de doi ani ca redactor de carte in cadrul unei edituri pentru care mai si traduc din engleza in romana (in general literatura, insa am tradus si carti parascolare sau practice) pe langa munca de redactor. Sunt absolventa de engleza/rusa la UniBuc, in cateva luni urmeaza sa termin si masteratul (studii britanice). Experienta mea profesionala se limiteaza strict la traduceri literare, cu mentiunea ca am trecut si prin cateva cursuri optionale de limbaje specializate (in principal business si un pic de juridic) in ultimul an de facultate.
Vara aceatsa urmeaza sa ma mut in Germania, insa nestiind limba nu voi putea cauta un loc de munca si nici aplica pentru studii (unde se cere germana la nivel B2) decat probabil cel mai devreme anul urmator dupa ce o sa invat. As vrea sa stiu cum as putea sa lucrez ca freelancer din Germania facand traduceri/retroversiuni pe engleza/romana si eventual traduceri din franceza in romana sau din franceza in engleza. Cum ar trebui sa procedez? De unde sa incep?