Cum ne mai facem reclamă?
Thread poster: S_G_C
S_G_C
S_G_C
Romania
Local time: 03:55
English to Romanian
Mar 31, 2013

Am epuizat ideile pe această temă. Ştiu că sunt colegi cu vechime, care, poate, nu mai au nevoie să îşi facă reclamă. Dar sunt şi colegi începători sau... undeva la mijloc, care poate au nevoie de idei. Eu chiar am.

Ce am făcut până acum:

Pentru România:

- am aplicat metoda clasică, lipit afişe colorate, cu număr de telefon detaşabil - prin oraş - rezultat zero, vai de telefoanele primite, numai bătăi de joc
- am postat anunţ p
... See more
Am epuizat ideile pe această temă. Ştiu că sunt colegi cu vechime, care, poate, nu mai au nevoie să îşi facă reclamă. Dar sunt şi colegi începători sau... undeva la mijloc, care poate au nevoie de idei. Eu chiar am.

Ce am făcut până acum:

Pentru România:

- am aplicat metoda clasică, lipit afişe colorate, cu număr de telefon detaşabil - prin oraş - rezultat zero, vai de telefoanele primite, numai bătăi de joc
- am postat anunţ pe multiple site-uri de anunţuri gratuite - am găsit un singur client, un om deosebit de amabil şi corect
- am aplicat la toate ofertele potrivite de pe site-urile de profil - cele cu .ro în coadă şi nu numai
- am încercat să îmi fac publicitate pe două site-uri destinate emigrării, unul mi-a sters anunţul, celălalt mi-l acceptă doar cu plată
- dacă doresc să îmi fac publicitate în ziar, sunt tratată ca societate şi trebuie să platesc 1 RON/cuvânt, ceea ce mi s-a părut mult, mi se pare că era vorba de o singură apariţie - adică o zi

Pentru străinătate:

- am urmărit toate anunţurile noi şi vechi, am contactat firmele/agenţiile respective - nu numai de pe acest site

De fiecare dată, mi-am adaptat scrisoarea de intenţie la cerinţele anunţului.

Nu am refuzat să fac teste de traducere gratuite, însă am refuzat să le fac pe cele care aveau în jur de 600 de cuvinte, limbaj specializat, deci muncă serioasă. Am făcut asta o dată, am zis "pas" pe urmă.