Traduction de "farm" dans le contexte de propriétés /farms
Thread poster: Nathalie Suteau (X)
Nathalie Suteau (X)
Nathalie Suteau (X)
United Kingdom
Local time: 12:15
English to French
Dec 12, 2016

Bonjour,
Je ne sais pas si quelqu'un peut m'aider. J'ai, dans une traduction Adobe AEM, une série de phrases sans context et je me demande comment traduire "farm" dans ce context. Voici les quelques phrases :

Defining Farms - /farms
The /farms property defines one or more sets of Dispatcher behaviors, where each set is associated with different web sites or URLs.
Use a single farm when you want Dispatcher to handle all of your web pages or web sites in the same w
... See more
Bonjour,
Je ne sais pas si quelqu'un peut m'aider. J'ai, dans une traduction Adobe AEM, une série de phrases sans context et je me demande comment traduire "farm" dans ce context. Voici les quelques phrases :

Defining Farms - /farms
The /farms property defines one or more sets of Dispatcher behaviors, where each set is associated with different web sites or URLs.
Use a single farm when you want Dispatcher to handle all of your web pages or web sites in the same way.
Create multiple farms when different areas of your web site or different web sites require different Dispatcher behavior.
The /farms property is a top-level property in the configuration structure.
To define a farm, add a child property to the /farms property.
Use a property name that uniquely identifies the farm within the Dispatcher instance.The {705}/{706}farmname{707}{708} property is multi-valued, and contains other properties that define Dispatcher behavior:

Je vous remercie pour votre aide.
Collapse


 
Tom C
Tom C  Identity Verified
France
Local time: 13:15
English to French
+ ...
C'est une doc de logiciel... Dec 14, 2016

Voici votre context(e) :

https://docs.adobe.com/docs/en/dispatcher/disp-config.html


 
Nathalie Suteau (X)
Nathalie Suteau (X)
United Kingdom
Local time: 12:15
English to French
TOPIC STARTER
Merci ! Dec 14, 2016

Merci Tom !
Comment l'avez-vous trouvé ?
J'ai 24K à traduire sans reference source.
Joyeuses fêtes.


 
Tom C
Tom C  Identity Verified
France
Local time: 13:15
English to French
+ ...
En cherchant dans Google ;) Dec 15, 2016

Nathalie Suteau wrote:

Merci Tom !
Comment l'avez-vous trouvé ?
J'ai 24K à traduire sans reference source.
Joyeuses fêtes.


Nathalie, j'ai simplement tapé quelque chose comme "farms property dispatcher" dans Google...

Comment se fait-il que vous traduisiez ça sans aucune référence ? C'est super technique...


 
Nathalie Suteau (X)
Nathalie Suteau (X)
United Kingdom
Local time: 12:15
English to French
TOPIC STARTER
Référence du client inutilisable Dec 15, 2016

J'ai fait la même chose que vous hier et j'ai trouvé le même document.

Le client m'a donné un site de référence mais je ne trouve aucune des pages à traduire.

En fait, en faisant une recherche sous Google comme vous avez fait, je trouve les pages dont j'ai besoin.

C'est un client au Japon avec une PM qui ne sert que de boîte aux lettres et qui n'a aucune connaissance du projet et des outils.

Encore merci !


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Andriy Bublikov[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Traduction de "farm" dans le contexte de propriétés /farms






CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »