ATA Conference 2011: Hvem kommer?
Autor wątku: Karin Berling
Karin Berling
Karin Berling  Identity Verified
USA
Local time: 21:02
Członek ProZ.com
od 2010

norweski (bokmal) > angielski
+ ...
Oct 1, 2011

Heisan,

Lurer på om det er noen andre nordmenn her som skal til ATA-konferansen i Boston denne måneden? Hadde vært hyggelig å møtes


 
Hege Jakobsen Lepri
Hege Jakobsen Lepri  Identity Verified
Norwegia
Local time: 03:02
Członek ProZ.com
od 2002

angielski > norweski
+ ...
For dyrt... Oct 12, 2011

Kombinasjonen av hotell i Boston og prisen på konferansen gjorde at jeg valgte å bli i Toronto. Den økonomiske nytteverdien av å delta er begrenset, og oversetterseminarer har jeg bra tilbud av i nærmiljøet.

 
Karin Berling
Karin Berling  Identity Verified
USA
Local time: 21:02
Członek ProZ.com
od 2010

norweski (bokmal) > angielski
+ ...
NOWY TEMAT
Synd Oct 12, 2011

Det var synd, Hege.

Jeg er for så vidt heldig denne gangen siden jeg bor bare 2 timer unna. Tviler på om det blir like aktuelt nest år når flyreise også må medregnes.

Er det heller ingen andre som skal dit fra den norske ProZ-delegasjonen? Er vant til å bli tatt inn i varmen av svenskene og søta bror, men det hadde jo vært hyggelig med noen norske også da


 


Do tego forum nie został przydzielony moderator.
W celu zgłoszenia naruszenia zasad forum lub zasięgnięcia pomocy, proszę kontaktować się z personelem portalu »


ATA Conference 2011: Hvem kommer?






Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »